En kärleksförklaring

Till de mina.

Till min make för att du är mitt allt. Stöttar mig i allt. Beundrar mig. Älskar mig och delar allt med mig.
Till min son för att du ger mig sån gläde i livet. Alltid glad. Alltid delaktig. Så duktig, så fin.
Till min pappa för att du hjälper mig med sånt jag inte klarar själv. Utan något krav på gentjänster. Alltid proffisionell och stolt över sina idag vuxna flickor.
Till min mamma för att du är stark. Klagar aldrig. Finns alltid där. Svarar på allt man undrar och hjälper mer än gärna till.
Till min svärmor för att du är som min andra mamma. Hjälper, stöttar, älskar. Och orkar med...

Jag är så glad att ni finns i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååå vad fint skrivet...ville bara säga det =)

2008-04-13 @ 10:42:24
URL: http://mariashuvud.blogg.se
Postat av: Åsa.S

Visst skall man visa dem sin uppskattning.... fint skrivit!

2008-04-13 @ 23:24:48
URL: http://glansigyta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se