En svettig dag!

Har precis kommit hem för dagen. Och ska omedelbums vidare på 50-årskalas. Hinner dock duscha först, vilket kan behövas eftersom jag svettat upp flera tröjor idag.

En sväng till biblioteket med 36 böcker i snömodd och sol (där jag även tappade min handske så jag fick gå en extra runda) resulterade i första svettröjan. Den andra åstadkom jag på min lunchpromenad i raskt tempo i härligt vårväder. Nu är jag svettig igen efter att ha hämtat bus och hoppat i alla vattenpölar på hemvägen.

Har varit dålig på lägga ut bilder på sista tiden. Men jag vet inte var all min lediga tid tar vägen. Det är nån som stjäl den! Hittar ni min stulna tid får ni gärna se till att den kommer tillbaka. Någon hittelön får ni inte, möjligen några fler blogginlägg!

So long!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du hade riktigt skoj på 50-års-kalaset. partaj brukar alltid va skoj ! Kram kram

2008-04-16 @ 12:40:06
URL: http://mariashuvud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se