Förvaringsproblem

Igår när jag skulle scrappa (samtidigt som bus såg Pippi långstrump i Söderhavet) pajjade min scraplåda. Jag har i och för sig anat att nåt sånt var på G, eftersom den var TUNG och mer än full... men jag hade inte planerat att den skulle gå sönder just igår. Och inte hann jag plocka upp prylarna från golvet (i sovrummet) förrän det hojtar från vardagsrummet

- Mamma nu blir det spännande igen.
- Ok, svarar jag
- Mamma du måste komma NUUUUUUUUU!!!

Sen fick jag inte gå från soffan förren Pippi räddat sin pappa från sjörövarna och alla var på väg hemmåt igen.

Alltså låg prylarna kvar på golvet i sovrummet och jag fick inget scrappat.

Idag måste jag hitta en ny låda till allt det där!

Kommentarer
Postat av: Happy Flower

Kul är det och scrappa, men man måste ha bra lådor till alla prylar. Jag tycker jag känner igen problemet. Hoppas att du har turen och skaffar några bra lådor. Det är lika bra att köpa ett par lådor, ifall dem skulle gå sönder.

2008-04-19 @ 14:00:04
URL: http://happyflower.blogg.se
Postat av: Pertan

Hoppas att du har fått upp grejerna från golvet :)
Kanske till och med fått något scrappat.
Jag har inte lyckats idag, men eftersom kl är åtta och småbuset sover nu så kanske kanske jag hinner få något gjort :)
Trevlig lördagskväll

2008-04-19 @ 19:54:38
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se