Morgon med bråkigt photoshop

Jag skulle lägga ut ett par bilder för att visa hur det svänger i vädret här uppe. Ena natten har det vräkt ned snö så vi pulsar fram och nästa dag är allt som kom borta, plus lite till, så det är bara gågator och vägar. Bus fick premiärcykla för säsongen igår. Lite knackligt gick det, och han blev störtförbannad då han inte fick cykla ned på stan när vi skulle göra ett par ärenden. Haha...

Men bilderna sket sig eftersom Photoshop hängde sig.. hmmm.. och jag börjar faktiskt jobba om mindre än en halvtimme så jag bör väl tänka på att göra mig färdig för arbetet!

Här är förövrigt strålande väder. Klockan sju var det nollgradigt. Och solen strålar redan högt på himlen. Håller tummarna för många långa soliga dagar så snön smälter.

Jag vill ta fram vårskor.
Och börja använda jackan jag köpte igår.
Och cykla.

Kommentarer
Postat av: therre

Jag hade också planer på att ta fram dotterns cykel, men det är lite för slaskigt för det än :/ Såg blan mina foton att det var faktiskt kring den 18:e som den åkte fram förra året med ;)

2008-04-17 @ 07:56:26
URL: http://www.therre.se
Postat av: Ängeln

Här är det faktiskt ganska skapligt vårväder. cykla har vi kunnat göra länge :)

ska bli spännande med dina nya blogg. Jag funderar också på att byta faktiskt. Man blir galen, det funkar nästan aldrig och den utlovade flytten verkar ta åratal.

Ulle

2008-04-17 @ 10:29:12
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se