Barnkläder i pappersversionen efterlyses!

Satt och kikade i Elloskatalogen nu i eftermiddag medans jag drack kaffe. Hittade ett par läckra bikinis som jag funderar på beställa (kan man beställa snygg kropp och välformade muskler på samma gång tro?) Tillsammans med lite fler plagg. Och så behöver ju bus lite sommarkläder.

Men vad sjutton - det fanns inte ett enda barnplagg i katalogen. Va? Har dom slutat med barnkläder?

Gíck genast och kollade nätet.

DÄR fanns barnkläderna. Varför finns dom inte i papperskatalogen? Jag gillar att ligga i sängen och fundera över vad man ska beställa!


Kommentarer
Postat av: Maria

Va, vad konstigt ?? Men jag ska ärligt säga att jag inte kikat i papperskatalogen på jättelänge. Sitter bara å kollar på nätet nu förtiden. Men det är ju inte alla som gör det så det vore ju korkat om det inne finns att få som vanligt i katalogen *hmm*

2008-02-19 @ 18:02:37
URL: http://mariashuvud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se