Idag har jag....

Det var tisdagen det.

Den innehöll
- lite planering (medan barnen åt frukost på jobbet)
- sångsamling (nästan bara nya sånger har jag börjat "plåga" dom med)
- sovvila (skööönt)
- en sväng hem och dammsuga på lunchrasten (effektivt va?!)
- semlor (för barnen) till mellanmål (jag stod över, men tog grädde i kaffet! haha...)
- utevistelse (jag hade glömt mina täckbrallor hemma. Kunde inte förstå vad dom gjorde hemma då jag inte var ute nåt på jobbet igår. Men så kom jag på att jag hade klänning igår och då tog jag nog på mig dom när jag gick hem!)

Och sen hemma blev det
- köttbullar och potatis (Lill-bus hade önskat!)
- semla (Lill-bus och farmor hade fixat!)
- dammtorkning (tråååkigt)
- styrketräning (najjs!)
- testade lite yoga (har jag ALDRIG gjort förut, men jag hittade ett kul häfte.. det var ju SVÅRT)
- dusch (Ahhh...)
- funderingar över vad vi ska testa på lill-bus torra eksemliknade saker i knä- och armveck (förslag någon?)
- sagoläsning (Håkan bråkan)

Nu tänkte jag
- scrappa (ska bara ta fram sakerna)
- se Plus (det enda program vi ser på TV. Resten ser vi på DVD eller "tankat")
- se nån "ointeligent serie/gammal film så jag kan scrappa klart före "godnatt-tid"

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Det enda tips jag har är en creme som heter "Olive oil body butter" från Olio di Oliva. Ett italenskt märke. kostar runt 200kr för 500ml. innehåller inte det ämne (kommer inte på namnet, glycerin,glycerol nånting) som vanligtvis gör att det svider när man är torr. Är mycket behaglig och mild i doften. har hittat den på lite olika ställen, senast var på en hälsokostaffär.
Det är den enda krämen jag använder på sonen just nu. Har testat otaliga.

Ängeln

2008-02-05 @ 20:57:52
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Maria

Men ååå vad du är duktig och effektiv. Blir nästan lite avundsjuk *S*. Yoga, scrapping, styrketräning...alltså jag blir helt matt ;-)

2008-02-05 @ 21:00:26
URL: http://mariashuvud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se