Jag gillar inte...

Junitjej utmanar alla att skriva fem saker man inte gillar

Så här kommer mina:

Jag gillar INTE

- föräldrar som lämnar sina barn på förskolan trots att dom uppenbarligen INTE är friska! blä...
- att man ska behöva betala med en karensdag då man blir smittat med vinterkräksjuka eller grym förkylning pga ovanstående!
- att dom funderar på lägga ned en av ortens centrala skolor
- att vin ska kosta så mycket mer på restaurang än om man köper det på systemet
- det är sååå länge till semestern!




Kommentarer
Postat av: Zack

Inte gillar jag det heller, särskilt nummer ett, får säga som du, BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Ha det göttis

2008-02-20 @ 22:53:20
URL: http://cityoftheday.blogg.se
Postat av: camilla

Kikar in och önskar god morgon :)
Såg junitjejs utmaning men har inte skrivit något än ..

2008-02-21 @ 07:38:32
URL: http://lotusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se