Skrock



Nycklar på bordet betyder otur, eller hur?

Jag har mitt USB-minne i min gigantiska nyckelknippa. Och jag som är lite skrockfull. Bara lite, visserligen, men jag går inte gärna under stegar och hoppar över A-brunnar och lite såna triviala saker. Men jag har aldrig tänkt på det där med att man inte ska lägga nycklarna på bordet. Tur för det. För det gör jag med andra ord varje gång jag behöver använda mitt USB-minne.

Som just nu.

Kanske därför jag aldrig vinner på Triss eller Lotto?

Kommentarer
Postat av: Cia

Eller så beror det på att chansen är mindre än en på miljonen ;-) Rätt skönt att det troligen inte har med nycklarna att göra.

2008-02-19 @ 13:11:34
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Ängeln

Jag var skrockfull tidigare men inte längre. Inte har jag dragit hem någon vinst varken då eller nu.
Men man kan adrig vara säker.....

Ängeln

2008-02-19 @ 14:15:04
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se