Väntar på helgen

Snart helg... jobbar sent. Till halv sex. Hoppas naturligvis på att jag får slut barn lite tidigare så jag kan börja helga lite före dess.

Känner i min rumpa att jag gjorde nåt annat än vanligt styrketräning igår. Lite småhäftigt att man kan ha lätt träningsvärk av yoga. Jag blev faktiskt lite fascinerad av det.

Kanonväder idag. -2 grader och sol... så härligt. hade gärna varit ledig och varit ute med Lill-bus istället för att vara ute på gården med mina "jobbarn". Men jag får ju vara ute i alla fall... det är det inte alla som får på sina arbeten.

Middag hos svärmor i kväll. Vad vi får har jag inte en susning om.. nåt nytt skulle hon bjuda på!

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Vilken snäll svärmor du har.
Yoga är allt annat än lätt. Det finns ju många varianter men enkelt kan man inte kalla det.
Ditt förra inlägg går inte kommentera, blir error för mig, testade även igår.
Ha det bra och hoppas svärmor kokar ihop något riktigt smaskens :)
Kram
Ängeln

2008-02-08 @ 15:40:31
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: ejmis

Spännande med "något nytt" på menyn. Du berättar väl och delar med dig av recept sen?
Ha en bra kväll!

2008-02-08 @ 15:58:59
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se