Det är jobbigt att vara ledig

Nu går ledigheten snart mot sitt slut. Jag har visserligen fem dagar ledigt kvar innan jag ska jobba igen, men eftersom maken jobbar nu så känns det som att ledigheten är slut på nåt vis.

Men snacka om att vi hunnit med saker under ledigheten. Vi har nästan haft körigt schema

Lördag 22/12 - Hade vi Sushimiddag för makens kusin med resp. + svärmor
Söndag 23/12 - Provsmakade vi julbordet tillsammans med svärmor
Måndag 24/12 - Julmiddag hos oss! 12 pers på middag i vår trea!
Tisdag 25/12 - Julmiddag hos mina föräldrar tillsammans med min syster och fam samt hennes svärföräldrar
Onsdag 26/12 - Annandagsmiddag med makens morbrors familj, kusiner med familj och hans mormor och morfar + mamma
Torsdag 27/12 - Hemma själva!
Fredag 28/12 - Heldag på äventyrsbad. Var inte hemma förrän till middagstid.
Lördag 29/12 Middag hemma, med svärmor som matgäst.
Söndag 30/12 - Hemma själva
Måndag 31/12 - Nyårsfirande.
Tisdag 1/1 - Middag hos svärmor med ytterligare ett par bekanta
Onsdag 2/1 (idag) - kommer det stockolmsfrämmande till oss. Och dom stannar till Lördag....

Sen är det bara söndag kvar så är det vanlig vardag igen.

Men det har varit jätteskojigt. Synd bara att det går så fort! Jag har ju ändå varit ledig även tors + fre före "julveckan" och då var det ju naturligtvis också full rulle inför julafton! Haha. Inte har jag då haft tid över till att ha tråkigt denna jul och nyårshelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se