Utmanad - musik (igen)

Okej.. jag fick tillbaka utmaningen nästan direkt. Det var Cia som var så *snäll*  Nu gällde bokstaven X. Inte den lättaste bokstaven, men en grupp kom jag på direkt som är riktigt bra



Xandria - här med låten Ravenheart. En blandning av Nightwish och Within Temtation, kanske. Lite Gothiskt, lite mystiskt, lite rockigt. RIktigt bra. Vi har två skivor med Xandria i samlingen.

Men vem sjutton ska jag skicka till nu då?

Det får bli...

Ica Lotta Therre Happy Flower

Det får räcka. 

Ni som är utmanade gör helt enkelt så att ni väljer en bra låt av ett band eller artist som börjar på bokstaven Y, eftersom jag fick bokstaven X. Lägg ut den i er blogg och hänvisa till den här utmaningen, sedan skickar ni den vidare fast med bokstaven Z . En annan grej med den här utmaningen är att den kan skickas tillbaks till dom som redan haft den, eftersom varje bokstav är ny. (fast nu har jag fått den två gånger på raken, så please... not...)

Kommentarer
Postat av: Ica

Tack för den :-)
Tur att jag fick en snäll bokstav i alla fall. Fixat och klart

2008-01-04 @ 00:12:43
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/julfritt
Postat av: Cia

*Klappar händerna av förtjusning* Fy vad bra jobbat... Själv kom jag på X-models Två av oss och sedan var det slut på X. Väldigt imponerad.

2008-01-04 @ 18:10:08
URL: http://www.mysecretwindow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se