Utförsäljning på G

Jag har roat mig med att fota en hög med bus urväxta kläder. Tänkte slänga ut dom på Tradera här framöver - när jag orkar och har tid. Det börjar vara läge för allvädersdressar och jeansjackor snart - åtminståne söderut. Här är det skidkläder, tjocka vantar och vinterskor som gäller.. i säkert två månader till!

Hittade även en retrofilt från 70-talet (som min mormor virkat) för barnvagnen. Cool. Bus hade den i vagnen. men nu behövs den inte mer. Den kan någon som är lite retro få fynda. Och likaså en 70-tals sele för barn. Min gamla är inte kvar men den maken var fängslad med har vi i vår ägo... haha...

Kommentarer
Postat av: therre

Ja, det var så himla bra nu när jag o syrran började Tradera. Man blir av med mycket skit! :P

2008-03-10 @ 06:07:49
URL: http://www.therre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se