Sushi - igen

image420


Med risk för att låta enformig så låter jag härmed meddela att jag idag gör min paradrätt till middag. Det blir med andra ord Sushi till allas belåtenhet. Bus är tokig i sushi. Men det förstår jag.. det är ju jag och maken också. Svärmor får också smaka! Sist jag gjorde det var till påsk, men det är ju så gott så jag kan gott rulla några sushirullar idag igen.

Men innan jag börjar "rulla" mina noriark ska jag dricka upp min wirre och ta mig en dusch. Har svettat upp mig när bus har varit på sin första riktiga cykeltur för säsongen. Här om dagen cyklade han bara på gården. Idag tog vi oss en längre sväng. Han cyklar, vi går. Och då får vi pinna på ganska duktigt för att hinna med. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

svar: Japp

Egen sushi, har jag aldrig testat... är det lätt?

2008-04-19 @ 19:02:10
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Sabina Delanie

nice blog :) many hugs Delanie!

2009-03-04 @ 00:26:55
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se